Az október 3-ai választások eredményeképpen megválasztott képviselő-testület első, alakuló ülését 2010. október 18-án tartotta.

Az ülést a jogszabályoknak megfelelően dr. Szóró Magdolna, a testület korelnöke vezette. A Himnusz elhangzása után az első napirendi pontban Vígh Győző, a Helyi Választási Bizottság elnöke számolt be a választás lebonyolításáról, és ismertette annak eredményeit.

 

Vígh Győző beszámolója a választási eredményekről
(Fotó: Fehér Judit)

 

Az alakuló ülésen esküt tettek a képviselők
(Fotó: Fehér Judit)

 

Polgármesteri eskütétel
(Fotó: Fehér Judit)

 

A megválasztott képviselők esküt tettek:

„Én, (képviselő neve) esküszöm, hogy hazámhoz, a Magyar Köztársasághoz hű leszek; az Alkotmányt a többi jogszabállyal együtt megtartom és megtartatom; a tudomásomra jutott titkot megőrzöm; önkormányzati képviselői tisztségemből eredő feladataimat Újszász város fejlődésének előmozdítása és az Alkotmány érvényesülése érdekében lelkiismeretesen teljesítem.

(Az eskütevő meggyőződése szerint:) Isten engem úgy segéljen!”

Az eskütételt követően a képviselők Vígh Győzőtől vehették át a négy évre szóló megbízóleveleiket.

A képviselőket követően Molnár Péter eskütétele következett. A megbízólevél átvétele után a polgármester ismertette programját:

„A most megalakult testület tagjai már az elmúlt években is dolgoztak a város irányításában. Soha nem politizáltunk ebben a teremben, és most sem szeretnék. Egy gondolattal szeretnék fordulni a testület tagjaihoz. A helyi újságban megjelent egy cikk, amelyben két képviselőtársunk azt ígéri, hogy majd ők politikai ellenőrzést gyakorolnak a testület felett. Erre nincs szükség. Nagyon szeretném, ha a következő négy évben – még ha vitázunk is –, ne hozzuk be az országos politikát a testületbe, mert ennek negatív hatása van a testületi munkában. Természetes, hogy vannak nézeteltérések, és lehetnek más alternatívák is. Ha a testület egy döntést meghozott, illik minden tagjának azt a döntést képviselni.

A mostani választás előtt új kormány alakult, ami fontos az önkormányzat számára abból a szempontból, hogy fejlesztés-politikai lehetőségét megadja-e a város számára. Nagy dilemma előtt állunk, hiszen jól tudjuk, hogy a közigazgatás megyei szinten meg lesz erősítve, és nem tudni, hogy mi lesz a sorsa a régióknak és a kistérségeknek, lesz-e járás vagy nem, hogyan alakulnak a fejlesztési lehetőségek. Bízom benne, hogy a következő hónapokban olyan döntés születik, ami alapján fel tudunk készülni a következő évekre.

Ez a testület jó helyzetben van, minden dokumentum a rendelkezésére áll. Készen áll a városfejlesztési stratégia és a településfejlesztési programmal a településrendezési terv elfogadásra vár, mely döntést a lakossággal közösen kell meghozni. Számtalan olyan fejlesztés van, amelynek a kivitelezése most is folyik. Szépen halad a Dózsa György út fejlesztése és a gimnázium felújítása. Több TÁMOP projekt is fut, a Csiszér-féle ház infrastrukturális felújítása is hamarosan elkezdődik, az Abonyi úton két gyalogátkelőhely kerül megvalósításra, és a vasútállomásnál is kialakításra kerül kerékpár és gépjármű tároló. Egy pályázatot megnyerni és véghezvinni sok munkával jár. Akik a hivatalban dolgoznak, ezt nap mint nap érzékelik. Az IVS (Integrált Városfejlesztési Stratégia) kapcsán több felmérés készült a városban, mely alapján ismerjük a lakók véleményét, igényét. Nagyon szeretnénk elindítani a termál projektet, most már konkrét beruházókkal tudunk tárgyalni. Ugyanilyen projekt az új egészségügyi központ kiépítése. Reméljük, hogy január elejére már tisztázódnak a lehetőségek. A városközpont felújítására már régen felkészültünk. Ennek alapdokumentuma az IVS. Nagyon bízom benne, hogy ebben is a közeli években tudunk előrelépni.

Nagyon sok olyan dolog van, ami koncepció szinten felmerült a lakosság részéről. Legfontosabb feladatnak tartom az Idősek Otthona további fejlesztését. Ma már látható, hogy nagy projektet nem tudunk elérni, de kisebb forrásokkal – 50-60 millió forinttal – az új épület felújításra kerülhet. Hamarosan tudnak a fűtés korszerűsítésén is dolgozni. Olyan témakörök is felmerültek, mint a piaccsarnok, a város közbiztonságának javítása. Térfigyelő kamerarendszert kell kiépíteni. A városban jól működnek és egyre többen vannak a civil szervezetek. Működésükhöz a város hozzájárul minden évben, de igazából pályázati úton tudnak a civilek forrást találni.

Ez a város korábban is és most is nehéz anyagi helyzetben van. A fejlesztések az ÖNHIKI-s lét miatt nehézkesek. Az önkormányzatnak van egy működési és egy fejlesztési forrása. A működési források döntően állami támogatások, különböző normatívák, míg a fejlesztési forrás alapját döntően egy adónem képezi. Az elmúlt években a közel 2,5–3 milliárd forintos fejlesztésekhez azért volt szükség hitel felvételére, mert a kommunális adó bevétel évente 16 millió forint. Ez az összeg kell az utakhoz, járdákhoz, az iskolákra és valamennyi fejlesztésre. Ha ennél többet költünk, akkor az állam a működési költségből elvonja. A város ma is hitelképes, és tervezünk további fejlesztési hitelt felvenni. A működési források az elmúlt években beszűkültek, láthatóvá vált, hogy a város költségvetési egyensúlya és elsősorban a működési egyensúlya zavart mutatott, különösen ebben az évben.

Az ÖNHIKI-s döntések nemcsak számunkra, hanem más városoknak is kedvezőtlenek voltak. Az a forrás rendelkezésre állt, nem is került felhasználásra, mert nem tudtak pályázni. Ezért is olyan további lépések megtétele szükséges, amelyek a működési kiadásokat csökkentik. Több útja van. Ha az állam nem avatkozik be pozitívan, több ezer település lesz nehéz gondban, mert ha nincs annyi pénz, amellyel fenn bírják tartani az intézményeket, akkor hozzá kell tenni forrást, csakhogy nincsen miből.

A település öröksége az elmúlt időszakokból, hogy nincs gazdasága, nincs ipara. A gazdasággal, iparral rendelkező településeken az iparűzési adó bevétel 600 millió forint, Újszászon ez az összeg 30 millió. Nagy szükség van az ilyen beruházásokra. Az első befektető hamarosan megjelenik az ipari területen, akik meglévő pénzből fognak építeni egy 1,5 mW-os erőművet magyar technológiával, nem magas hőfokon fognak műanyagból energiát termelni. Nagyon bízom benne, hogy az építkezés mihamarabb megkezdődik.

Több problémát is meg kell oldani. Régóta van szemétszállítási közszolgáltatás a településen. A költségek nagy részét az önkormányzat átvállalja a lakosságtól. Tudja, hogy a település lakosai nem gazdagok, sok az idős és a nyugdíjas. Az önkormányzat azonban sajnos nincs olyan helyzetben, hogy tovább át tudja vállalni a költségeket. Újszászon évi 7000 Ft a szemétszállítási díj, Zagyvarékason 16 000 Ft. A szemétszállítási díj kifizetése a városnak éves szinten 30 millió forintos veszteséget okoz. Ezt orvosolni kell. Át kell világítani az önkormányzat működését, melyek azok a feladatok, amelyek nem kötelezőek. Nem kötelező a város számára fenntartani az Idősek Szociális Otthonát, a bölcsődét, a gimnáziumot. Át kell világítani a lehetőséget, és sürgősen meg kell tenni a szükséges lépéseket. A kistérségi feladatellátás fennmaradása kérdéses, ha megszületik a döntés, akkor kistérségi feladatellátásban is lehet gondolkodni. A működési költségeket le kell faragni. Az intézmények fűtési rendszerét át kell alakítani a fűtési költségek csökkentése érdekében. Két nagy intézmény energiafogyasztás szempontjából a szociális otthon és a polgármesteri hivatal a művelődési házzal együtt.

A feladatot megkaptuk, a város életét kell szervezni a következő négy évben, lépésről lépésre javítani kell az itt élők életminőségét. Remélem, hogy jó társak leszünk ebben a feladatban.”

 

Az ülés további részében titkos szavazással az alpolgármester megválasztására került sor, mely eredményeként Újszász város főállású alpolgármestere Kaló Istváné lett.

(Répási Csabáné Tóth Rozália, Petrik Ferenc és Szórád Róbert az előterjesztéssel nem értett egyet, a napirendi pont tárgyalásában nem kívántak részt venni, így elhagyták az üléstermet.)

A testület döntést hozott a polgármester és az alpolgármester illetményéről, a képviselők, valamint a bizottsági tagok tiszteletdíjáról. A polgármester és az alpolgármester illetménye a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően, az előző ciklusban kapott összeggel megegyező mértékben került megállapításra. A képviselői és bizottsági tagi tiszteletdíjak mértékét pedig a testület a korábbihoz képest 50 %-kal csökkentett összegben szavazta meg.

A polgármester illetménye 2010. október 19-i hatállyal bruttó 521 780 Ft/hó, költségátalánya 156 530 Ft/hó.

Az alpolgármester illetménye 2010. október 19-i hatállyal bruttó 495 690 Ft/hó, költségátalánya 99 140 Ft/hó.

A képviselők tiszteletdíja 20 500 Ft/hó, míg a bizottsági elnököké 16 300 Ft/hó, a bizottsági tagoké 9225 Ft/hó összegben került megállapításra.

A képviselő-testület munkáját 2010. október 26-án rendkívüli ülésen folytatta. A rendhagyó ülésen megválasztották az önkormányzat bizottságait, melyek ezt követően egyesített bizottsági ülést tartottak. A bizottsági vélemények megtárgyalása után került sor a képviselő-testület általi döntéshozatalra.

 

A Pénzügyi és Településfejlesztési Bizottság tagjai
(Fotó: Fehér Judit)

 

Munkában a bizottságok
(Fotó: Fehér Judit)

 

1) Újszász Város Önkormányzat Képviselő-testület bizottságainak kialakításáról és tagjainak megválasztásáról.

Újszász Város Képviselő-testülete a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény 22.§ (1) bekezdése alapján megválasztotta a

Pénzügyi és Településfejlesztési Bizottság

Elnökének: Bálint Ferenc képviselőt

Tagjainak: Petrik Ferenc, Rózsa György és Szórád Róbert képviselőket, Földi Lászlóné, Kaló Jenő, Kasza Józsefné kültagokat.

Oktatási, Sport és Kulturális Bizottság

Elnökének: Bogárné Simon Klára képviselőt

Tagjainak: Répási Csabáné Tóth Rozália, dr. Szóró Magdolna képviselőt, Fehér János és Szabó Győző kültagokat.

Ügyrendi és Közbeszerzési Bizottság

Elnökének: Rózsa György képviselőt

Tagjainak: Bálint Ferenc és Petrik Ferenc képviselőket, dr. Baky Endre, Juhász József kültagokat

Szociális, Egészségügyi és Foglalkoztatási Bizottság

Elnökének: dr. Szóró Magdolna képviselőt

Tagjainak: Bogárné Simon Klára és Répási Csabáné Tóth Rozália képviselőket, Farkas Józsefné és Nyitrainé Kiss Katalin kültagokat.

 

2) Újszász Város Önkormányzat Képviselő-testülete Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló rendelete elfogadásáról

A testület elfogadta rendeletét, mely meghatározza az önkormányzat és a testület működésének kereteit, feladatait, hatásköreit.

 

3) Újszász Város Önkormányzata Képviselő-testülete bizottságai ügyrendjeinek jóváhagyása

A testület elfogadta a megválasztott bizottságok ügyrendjét, mely tartalmazza a bizottságok feladatait és hatásköreit.

 

4) A Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatának elfogadása

Az önkormányzati SZMSZ-re vonatkozó szabályok szerint az önkormányzat hivatalának ügyrendje külön dokumentumban került megalkotásra és elfogadásra.

 

5) A Remondis Kétpó Kft-vel kötött üzemeltetési szerződés módosítása, valamint az együttműködési szerződés megszüntetéséről szóló megállapodás módosítása

A testület a Remondis Kétpó Kft-vel kötött üzemeltetési szerződés, valamint az együttműködési szerződés megszüntetéséről szóló megállapodás módosítását jóváhagyta.

 

6) Tanulói laptop program bevezetésével összefüggő közbeszerzési eljárás megindítása

A korábbi nyílt közbeszerzési eljárás eredménytelensége miatt az önkormányzat általános egyszerű közbeszerzési eljárást indít:

  • 133 db tanulói laptop és
  • 6 db tanári laptop hat tanulói osztályban,
  • a laptopok tárolására és töltésére alkalmas tárolók (min. 6 db),
  • 6 db WiFi Acces Point és 1 db router beszerzésére a kapcsolódó szoftverek

beszerzésére.

Az ajánlattételi felkérés az intézmény javaslata alapján az alábbi cégeknek kerül megküldésre:

  1. EURO ONE Számítástechnikai Zártkörűen Működő Részvénytársaság 
    1145 Budapest, Újvilág u. 50-52.
  2. Szinva Net Informatikai Kft.  
    1149 Budapest, Mogyoródi út 32.
  3. Rufusz Computer 
    1111 Budapest, Budafoki út 59.

A képviselő-testület felhatalmazza a közbeszerzési eljárás lebonyolítására dr. Mezei Imre (5000 Szolnok, Szellő út 30.) közbeszerzési szakértőt.

 

7) A „Modernizáció és tartalmi fejlesztés az egyenlő esélyekért Újszászon” című pályázattal összefüggő közbeszerzési eljárásról szóló határozat módosítása

Újszász Város Képviselő-testülete általános egyszerű közbeszerzési eljárást indít a pályázatban foglalt eszközbeszerzésre az alábbi részekre bontva:

  • Bútorzat és elektronikai eszközök (nettó 18 603 720 Ft összegben)
  • Oktatási eszközök (nettó 1 348 799 Ft összegben)
  • Sporteszközök (nettó 647 025 Ft összegben)
  • Meteorológiai állomás (nettó: 645 000 Ft összegben)

Az ajánlattételi felkérés részajánlatonként az intézmény javaslata alapján meghatározott cégeknek kerül megküldésre.

 

8) A középiskola felújítás kivitelezői szerződésének módosításáról

A kivitelezői szerződés módosítását pótmunkák felmerülése, valamint az építés akadályoztatása miatti időbeli csúszás indokolja. Az elismert pótmunkák beépítésre kerülnek a kivitelezési költségekbe, mely a projekt költségvetéséből finanszírozható. A vállalkozói szerződés teljesítési határideje 2010. szeptember 1-jéről 2010. december 15-ére módosul. A módosításhoz szükséges közbeszerzési eljárás lefolytatása, melyet a korábbi eljárás során is közreműködő közbeszerzési szakértő (CAPTATIO BT. 4027 Debrecen, Csigekert u. 75.) végez.

 

9) Az „” tárgyában aláírt vállalkozási szerződés módosítása, pótmunkák elvégzése

A kivitelezés során a vállalkozó projektvezetője, valamint a műszaki ellenőr által az építési naplóban rögzítettek szerint a szerződéskötéskor, illetve a felújítási feladatok meghatározásakor előre nem látható pótmunka merült fel. A vállalkozó – nyilatkozata szerint – a műszaki szükségességből eredő pótmunka megoldását a szerződés keretei között a megjelölt határidőre nem tudja teljesíteni. Ezért szükségessé vált a szerződés módosítása az alábbiak szerint:

  • A szerződés 3.2 pontjában meghatározott teljesítési határidő: 2010. október hónap 11, a módosított befejezési határidő: 2010. november 30.
  • A szerződés 4.1 pontjában meghatározott eredeti vállalási ár bruttó 45 800 000 Ft, a módosított bruttó vállalási ár összesen 49 069 944 Ft.

 

10. Az Orczy kastély épület külső felújítására vonatkozó ÉAOP pályázat önerejének módosításáról

A kivitelezéshez szükséges pótmunkák elvégzése miatt a kastély felújítására megkötött szerződés vállalkozói díjának összege 45 800 000 Ft-ról 49 069 944-Ft-ra módosult.

A megnövekedett költség nagyobb részben a projekt költségvetéséből finanszírozható, azonban a kivitelezéshez további 351 385 Ft önerő biztosítása szükséges. Az Idősekért Alapítvány felajánlotta, hogy ezzel az összeggel támogatja a pályázat sikeres megvalósítását.

 

11) Fejlesztési hitel felvétele a „Sikeres Magyarországért” program keretében

A költségvetési rendelet 2/b. mellékletében jóváhagyott Európai Uniós támogatásból finanszírozott felhalmozási kiadások önerejének egy részét ingatlan értékesítés finanszírozta volna. Az ingatlan piac jelenlegi regressziója miatt azonban már látszódik, hogy ilyen jellegű bevételt nem sikerül realizálni ebben az évben.

A sikeresen elnyert Európai Uniós támogatással megvalósuló projektek kivitelezése, illetve előkészítése elkezdődött,

  • ÉAOP-3.1.2/A-09-2009-0026 „Az újszászi Dózsa György út fejlesztése a közszolgáltatásokhoz való hozzáférés javítása érdekében”
  • ÉAOP-5.1.1/E-09-2009-0010 „Múltunk öröksége a jövőnk lehetősége” – az újszászi Orczy kastély külső felújítása,
  • LEADER pályázat 2076681907 számon nyilvántartott „A Sportpálya öltözőjének felújítása Újszászon”

A támogatási összegek lehívásának feltétele pedig a pályázati önerő kifizetése.

Ezért a testület a „Sikeres Magyarországért” program keretében 8.6 Regionális Operatív Program és 9. Új Magyarország Vidékfejlesztési Program hitelcélok keretében, 31 468 944 Ft hosszúlejáratú fejlesztési hitel felvételéről dönt, amelynek futamideje 10 év, 3 év türelmi idővel. A hirdetmény közzététele nélküli egyszerű eljárás lefolytatására a képviselő-testület felhatalmazza a KÁR-MENTOR Szolgáltató és Kereskedelmi Bt-t (5008 Szolnok, Füst M. út 3. képviseli: Tóth Róbert hivatalos közbeszerzési tanácsadó), egyben felhatalmazza a polgármestert a hitelszerződés aláírására.

A hitel nem egy összegben kerül felvételre, mindig csak annyit lehet igénybe venni, amennyi önerő szükséges az adott számla kifizetéséhez.

 

12) Rövidlejáratú hitel felvétele a megelőlegezett Európai Uniós és hazai társfinanszírozott projektek fedezetére

A csökkenő normatív támogatások és a saját bevételek nem nyújtanak fedezetet az utófinanszírozású projektek EU-s támogatásának megelőlegezésére, ezért az állammal szembeni követelések „kvázi” faktorálására van szükség.

Jelenleg az önkormányzat működési költségvetéséből 23 000,0 eFt az az összeg, amelyet a különböző pályázatok kifizetési kérelmeinek benyújtásához meg kellett előlegezni.

A jelenleg megelőlegezett utófinanszírozású projektek:

  • ÁROP-1.A.2/A-2008-0262 projekt: 6 749 298 Ft
  • TÁMOP-3.1.4-08/2-2009-0084 projekt: 9 443 555 Ft
  • Zagyvaparti Idősek Otthona Nővérhívó: 1 397 870 Ft
  • Testvérvárosi Kapcsolatok pályázat: 881 000 Ft
  • LEDAER pályázat (Városnap): 1 300 000 Ft
  • TIOP-1.2.3-08/1-2008-0083 Könyvtár projekt: 3 126 240 Ft.

Újszász Városi Önkormányzat Képviselő-testülete 22 897 963 Ft éven belüli rövid lejáratú hitel felvételéről dönt, egyben felhatalmazza a polgármestert a hitelszerződés aláírására.

 

13) Újszász Város Képviselő-testület 2010. II. félévi munkaterve

2010. november 23. (kedd) 14.00 óra

  1. BURSA Hungarica Önkormányzati Ösztöndíjpályázat elbírálása.
  2. Alapító okiratok módosítása.

2010. december 14. (kedd) 14.00 óra

  1. Újszász Város Önkormányzat 2010. évi költségvetésének módosítása.
  2. Beszámoló az önkormányzat 2010. I-III. negyedévi költségvetésének végrehajtásáról.
  3. A 2011. évi költségvetési koncepció megtárgyalása.
  4. Intézményi élelmezési nyersanyagnorma és térítési díjak megállapítása.
  5. A személyes gondoskodást nyújtó szociális ellátások igénybevételéről és térítési díjának megállapításáról szóló rendelet megtárgyalása.
  6. Helyi adórendeletek felülvizsgálata.
  7. Előterjesztés a költségvetési intézmények 2011. évi ellenőrzési ütemtervére.
  8. Víz- és csatornadíj hatósági árának megállapításáról szóló rendelettervezet megtárgyalása.
  9. A menetrendszerinti helyi autóbusz-közlekedés rendjéről és legmagasabb díjáról szóló rendelet módosítása.
  10. Köztisztviselői teljesítménykövetelmények alapját képező 2011. évi célok meghatározása.
  11. Előterjesztés Újszász Város Képviselő-testület 2011. I. félévi munkatervére.
  12. Hulladékszállítási díj megállapítása.
  13. Egyéb kérdések megtárgyalása.

 

14) Az Abonyi úti gyalogátkelőhelyek kiépítésére vonatkozó pályázattal kapcsolatos önerő biztosításáról

Az önkormányzat 2008 szeptemberében pályázatot nyújtott be a Közlekedésfejlesztési Koordinációs Központ (továbbiakban: KKK) pályázati kiírására, melynek keretében az Abonyi úton, 2 helyen (Kastély Otthon bejárattal szemben; valamint az Abonyi út – Vasút út útcsatlakozásnál) új gyalogátkelőhely kialakítására nyert el támogatást. A projekt keretében 10%-os (343 ezer forint) saját forrás biztosítását vállalta az önkormányzat. A KKK felkérte a Magyar Közút Nonprofit Zrt-t, hogy központilag lebonyolított közbeszerzési eljárásban válassza ki a leendő kivitelezőt. Az eljárás során a legkedvezőbb ajánlatot nyújtó cég bruttó 4 260 ezer forint összegért vállalta a két gyalogátkelő kiépítését. A szükséges önerő mértéke változatlanul 10 %, mely ez esetben további 83 ezer forint saját forrás biztosítását jelenti. A testület a 426 000 Ft saját erőt határozatával biztosította.

 

15/1. Az ÚNK Pedagógiai Programjának jóváhagyására, bevezetésére vonatkozó általános előírások alkalmazásától való eltérés engedélyezése.

Az önkormányzat, mint fenntartó döntött arról, hogy az Újszászi Nevelési Központ pedagógiai programjának – 1-4. évfolyamra járó tanulók értékelésére vonatkozó – módosításakor eltekint az általános szabályoktól, vagyis szakértői vélemény beszerzésétől, illetve a program felmenő rendszerben történő bevezetésétől.

 

15/2. A Jász-Nagykun-Szolnok Szakképzés Szervezési Társulás Társulási Tanács Tagjának, illetve a Szolnoki Kistérség Többcélú Társulása Társulási Tanácsában a polgármester helyettesítőjének kijelöléséről

A testület döntése értelmében a szakképzés szervezési társulás tanácstagjának Rózsa György képviselőt delegálja.

A testület döntése értelmében a kistérségi társulási tanácsban Molnár Péter polgármester helyettesítésére Kaló Istvánné alpolgármestert delegálja.

 

15/3. Erkel Ferenc út 2-4. szám előtti közterületen gépjármű parkoló építéséről

A testület döntése értelmében beruházást indít gépjármű parkoló létesítésére az Újszász, Erkel Ferenc út 2-4. szám előtt közterületen. A beruházás bekerülési költsége nettó 4 500 000 Ft, melyet külön megállapodás alapján az Újszász és Vidéke Körzeti Takarékszövetkezet, valamint a COOP Szolnok Kereskedelmi Zrt. finanszíroz fejlesztési támogatásával.

A képviselő-testület felhatalmazta Molnár Péter polgármestert, hogy a megállapodást megkösse az érintett cégekkel, valamint a keret megállapodáson belül a konzultációt lefolytassa a Duna Aszfalt Kft-vel.

 

15/4. A 2010. évi Közbeszerzési Terv módosítása

A módosítás oka a TIOP-1.1.1-09/1- 2010-0108 kódszámú pályázattal összefüggő Vörösmarty Mihály Általános Iskolában tanulói laptop beszerzésével kapcsolatos eszközbeszerzés, ami a közbeszerzési törvény 2010. szeptember 15. napjával hatályba lépett módosítása miatt általános egyszerű közbeszerzési eljárás alapján, három árajánlat bekérésével kerül kiválasztásra a beszerző.

 

Újszász 2020©

A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. Adatvédelmi nyilatkozatunkat honlapunkon elolvashatja.